יום שני, 22 בנובמבר 2010

מצעד היתרונות

חוץ מהיתרונות הברורים שיש בלהיות קטנוענית- פקקים, חניה, זמן, אתם יודעים, הרווחתי גם עוד כמה דברים על הדרך:

מנעד הקללות שלי השתפר פלאים ועכשיו מלבד קללות הבסיס המוכרות צברתי ידע רב באיחולי מיתות אכזריות לנהגים, ברכות שונות לקרובי משפחתם, קללות עצבים למראות סוררות, ואף פיתחתי סקשן של קללות ייחודיות לנהגי מוניות.
פרטים אצלי.

שיווי משקל מדהים: בחיים שלי לא האמנתי שאני אצליח להרכיב על קטנוע ששוקל 95 קילו מישהו ששוקל קצת יותר מזה, גבוה ממני בערך בראש וחצי (עדיין מודדים בראשים, כן?), את עצמי כמובן, עם שמלה (לא קשור, אבל אמיתי), ולייצב את כל הסיפור הזה על זוג עקבים דקיק, רציתי להגיד סטילטו אבל אני רוצה לקוות שגם גברים סטרייטים קוראים את זה.

יכולת אלתור מופלאה. אסביר בדרך המשל. לא באמת, סתם דוגמה: נניח שחורף, ודי קר, ויש עוד לפחות חמש דקות נסיעה עד הבית, שבזמן של קטנועים זה משול לנצח. אני מאתרת בזריזות את האוטובוס הקרוב, מפלסת את דרכי בשלוליות עד לאגזוז שלו, ומתחממת לי בכיף עד הרמזור הבא.
קצת כמו להשתין על עצמך-מגעיל בטירוף, אבל שווה לגמרי את 10 השניות של החמימות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה