יום שבת, 20 בנובמבר 2010

קלאמזיות באיילון דרום

אני אכן קלאמזי לעיתים. מתנגשת בחפצים, מפילה כוסות מים או קפה, על המקדלת או על מסמכים בעבודה.
שזה סביר עד חינני, תלוי בסיטואציה, במידת הנזק ובעצביו של מי שכרגע החרבתי לו את הנייד.
רק שזה לא מי יודע מה מתאים בנסיעה על הקטנוע.

אופס וחיוך חנפני לא יעזור ולא ירגיע את הנהג ששיפשפתי לו את המראה בצומת. במקרה הזה עדיף פשוט להיעלם ולקוות שאין לו זיכרון צילומי ויצר נקמנות מפותח במיוחד.

מכתב התנצלות: לרוכב האופנוע שנסע מאחורי ביום חמישי האחרון, תבין, בימי חמישי אני מחזירה את כל קופסאות הפלסטיק שהצטברו לי במשרד, והשבוע הייתה כמות נכבדת במיוחד. וניסיתי, באמת שהשתדלתי להניח את השקית ביציבות בין הרגליים ולהדק אותם חזק סביבה.
אבל קופסה אחת סוררת מצאה את דרכה מתעופפת באיילון היישר לעברך ואפילו אני מודה שלא היה בזה שום דבר חינני.
אז סליחה. ותודה שלא מתת.

אבל תסכים איתי, שאם כבר תאונה באיילון, לפחות שיהיה משהו מצחיק כמו קופסת אוכל מפלסטיק.

תגובה 1:

  1. נגיד, אם היה לי קטנוע, בטוח הייתי שוברת את השיא הזה בקלזמזינס.

    השבמחק